Ord som känns inne i mig...

kallt.....................................smärta....borta....................................trött.....................
falsk.............................................................
...............rädd............................................................ledsen................................................arg
...................................................värk.........................................liten............................................
..............................................................................................osynlig.................................förlamad ....
................................vilse......ensam..................................................hatad................
................................................................Men kärleken finns där och jag ska hitta den måste bara hitta mig själv först................................................................................................oälskad...................................
.................................tom....................................................gråt......................................................
krossad...............................................sårbar..........................................................


Kommentarer
Postat av: ellen

Jag älskar dig Emelie!

2012-04-13 @ 17:14:28
URL: http://ellenheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0