-Brinner för det här permanent-

Hola!
Jag vet att jag inte har bloggatpå länge men jag har inte haft tid:/
men nu är jag här ska bli bättre på det aja....vad har jag gjort i helgen.. hmmm..... JUSTE!!
i fredags hade jag idrotts prov och so redovisning och båda gick ganska bra tror jag sen så var jag med ida,matilda och ellen och sen sovde jag hos ida och sen så var jag hemma på lördan och kollade lite på
svamp bob maraton 100 bästa avsnitt :) sen ringde josseposse gumgum! och då kom hon till mig och vi såg på filmen bad teacher och jag åt middag (krabba) och sen så köpte jag en ben and jerrys chocolate fudge brownie...mums!!! men v hade det skit kul hehe som vanligt :)<3 nu kollar jag på svamp bob maraton igen hehe:) och driker glögg......MEN 2,2 % VODKA ohhhhh!! bad girll...nä inte så jätte aja..............bye bye people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0