10 Saker som ingen visste om den här tjejen......

1. Jag hatar att borsta tänderna för att jag hatar smaken
2. är rädd för att gå på toa
3. Jag spelar mycket dummare en vad jag egentligen är
4. lyssnar mest på kvinnnliga rappare som (cher, nicki och jessie)
5. hatar mode och gillar att ha på mig random saker
6. Är känslig mot luckter och har kraftig basilskräck.
7. håller allt dåligt i mitt liv för mig själv
8. gillar igentligen inte godis,chips,pizza,hamburgare mm
9. hatar mitt utsende men orkar inte bry mig
10. jag tror att jag är i en film hela tiden och alla som är runt omkring mig.




  

Kommentarer
Postat av: ellen

..........gå på toa?!

2011-12-09 @ 22:10:42
URL: http://ellenheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Anonym

hatar ditt utseende? är de därför du tar bilder på dig själv hela tiden?

2012-01-22 @ 11:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0